zondag 31 oktober 2010

Biografie


Vo
or Nederlands hebben we de opdracht gekregen een biografie te lezen. Ik heb gekozen voor het boek Thee op de blauwe sofa van Natasha Illumberg. Het boek gaat over een schrijfster en een kunstenaar die een geheime relatie hebben. Ze brengen onvergetelijke momenten door op haar blauwe sofa. Maar op een dag wordt hij voor haar huis neergeschoten. Zij kan tegen niemand haar gevoelens kwijt, want niemand wist iets van hun relatie af. In het boek verteld zij het verhaal van haar en haar geheime liefde.


Ik heb het boek gekozen omdat het anders is dan andere biografieën. Een geheime liefde heeft niet iedereen, en niet iedereen gaat hierover een boek schrijven. De schrijfstijl sprak me wel aan toen ik 1 pagina gelezen had. Het is allemaal leuk, mooi verwoord wat ze wilt zeggen.


1 opmerking:

  1. Het ziet er me een interessant boek uit. De aparte schrijfstijl geeft het volgens mij nog wat extra. Ik denk dat als ik tijd heb,ik het zeker eens ga lezen!

    BeantwoordenVerwijderen